DATA DRIVEN DAY

EEN DAG VOL WEBINARS OM DE SLEUTELS TOT DATA-DRIVEN MARKETING TE ONTDEKKEN

De Data Driven Day is een gelegenheid om te ontdekken hoe je deze schat aan informatie kunt benutten in je dagelijkse activiteiten. Het resultaat? Minder budgetverspilling, meer impact en een versterkte ROI.

Introductie

Over het evenement

De Data Driven Day wordt gehouden op 13 maart 2025 , uitsluitend online in de vorm van interactieve webinars. Dit unieke evenement biedt een reeks conferenties die voor iedereen toegankelijk zijn, geleid door deskundige sprekers uit verschillende sectoren. Elke sessie duurt ongeveer 45 minuten en behandelt een reeks datagerelateerde onderwerpen: hoe u uw first-party gegevens kunt verrijken, hoe u first-party gegevens kunt genereren en vooral hoe u deze kunt gebruiken om dagelijks waarde toe te voegen, om uw bedrijf te ontwikkelen of voor reclamecampagnes.

Deelnemers kunnen zich inschrijven voor één of meerdere sessies, afhankelijk van hun interesses. En voor degenen die de conferenties niet live kunnen volgen, is er toegang tot replay beschikbaar, zodat ze de inhoud op elk gewenst moment kunnen bekijken.

De Data Driven Day is een unieke kans om meer te weten te komen over de impact van data op onze strategische keuzes en om praktische oplossingen te ontdekken om deze effectief en onmiddellijk in te zetten.

Schrijf je nu in en kom naar een dag vol innovatie en kennis!

Waar vindt het evenement plaats?

100% online. Je kunt deelnemen aan één of meerdere conferenties, de keuze is aan jou.

Wanneer vindt het evenement plaats?

Op 13 maart van 9.00 tot 17.00 uur, met één lezing per uur.

Webinars

  • 9u
  • 10u
  • 11u
  • 12u
  • 13u30
  • 15u
  • 16u

Sprekers

  • Toon Coppens

    Director Advertising Data & AI @DPG Media BENE

  • Karolien Sottiaux

    COO, Sirius Insight

  • Christophe Urvoy

    Directeur Général, Big Return

  • Albert Derasse

    Freelance

  • Jean-Marc Segati

    Strategic Planner, Big Return

  • Florent Diverchy

    Marketing Intelligence Manager, Produpress

  • Ludovic Vossovic

    Directeur Développement, Nextage.AI

Partners

FAQ

  • De Data Driven Day vindt plaats op 13 maart in een 100% online format. Je kunt je gratis inschrijven voor een of meer webinars. Registratie geeft je ook recht op een replay van de geselecteerde sessies.

    • Inschrijven voor webinars: Je kunt je inschrijven voor een of meer webinars, afhankelijk van je interesses.
    • Registratieprocedure: Klik op de knop “Registreren” op de pagina voor elk webinar. Vul vervolgens de velden op het registratieformulier in. Zodra je registratie is gevalideerd, ontvang je e-mails met de sessielinks.
    • Toegang tot de herhaling: Als je je hebt geregistreerd voor een webinar, ontvang je een link om toegang te krijgen tot de herhaling.
    • Gratis: Deelname aan het evenement is geheel gratis.
    • Uiterste inschrijfdatum: Inschrijven kan tot 10 maart.

  • Ja, deelname aan alle Data Driven Day webinars is volledig gratis. Je kunt je kosteloos inschrijven voor zoveel sessies als je wilt.

  • Dit evenement is bedoeld voor marketingprofessionals, waaronder :

    • Directeuren van bedrijven die hun strategieën willen optimaliseren.
    • Leden van de marketing- en communicatieafdelingen.

  • Nee, presentaties worden niet verzonden. Als je je echter hebt geregistreerd voor een webinar, krijg je toegang tot de replay zodat je de sessie opnieuw kunt bekijken wanneer het jou uitkomt.

  • Als je meedoet, krijg je :

    • Praktische tips voor het toepassen van Data Driven strategieën in je marketing.
    • Praktische inzichten rechtstreeks van de experts.
    • De mogelijkheid om sessies opnieuw af te spelen.

  • Als je problemen hebt met je registratie of toegang tot de replay, neem dan contact op met ons team op het volgende adres: jadot@bigreturn.be

Contact

Heb je vragen over Data Driven Day, de organisatie of je registratie?
We zijn er om te helpen.

Stuur ons een bericht via dit formulier:

Schakel JavaScript in je browser in om dit formulier in te vullen.